tennisnews.gr - Το Τένις στην Ελλάδα | Tennis in Greece | Τα νέα του Τένις | Greek Tennis News

Διαφήμιση
 

Το μεγάλο λάθος και ο άδικος πόντος του Nishikori (vid)

E-mail Εκτύπωση

Feliciano Lopez
Ένα μεγάλο διαιτητικό λάθος έγινε στην αναμέτρηση του Kei Nishikori με τον Feliciano Lopez, με την μπάλα να αναπηδά στο έδαφος δυο φορές και τον Ιάπωνα να συνεχίζει τον πόντο, χωρίς κάποια παρέμβαση από τον διαιτητή. Δευτερόλεπτα μετά, ο Nishikori έκανε το break χάρη σ' αυτόν τον πόντο και ο Lopez ήταν έξαλλος.

O chair umpire Renaud Lichtenstein δεν κατάλαβε πως η μπάλα αναπήδησε δεύτερη φορά στο έδαφος, ο Kei Nishikori δεν έκανε fair play και ο Feliciano Lopez, σαφώς επηρεασμένος απ' αυτό, έκανε αβίαστο λάθο και υπέστη το break στα μέσα του 2ου σετ της αναμέτρησής του με τον Ιάπωνα, για τον 1ο γύρο του Internazionali BNL d' Italia. 

O 36χρονος Ισπανός, έξαλλος για τον άδικο πόντο που έχασε, έδειξε με μια χειρονομία στον διαιτητή πως η μπάλα είχε χτυπήσει 2 φορές στο έδαφος και ο πόντος έπρεπε να δοθεί στον ίδιο. Ο Nishikori έκανε χάρη σ' αυτόν τον πόντο το break για να προηγηθεί με 4-3 στο 2ο σετ και λίγο αργότερα ολοκλήρωσε τη νικη του με 7-6 (5), 6-4. 

Στον 2ο γύρο του Masters της Ρώμης, ο Ιάπωνας θα αντιμετωπίσει τον Grigor Dimitrov. 

 
Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Διαφήμιση
ote nov 2016 300x80

Διαφήμιση
latest-atp-videos

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση