Το ατύχημα της Osaka με τη διαιτητή (vid)

 
Το ατύχημα της Osaka με τη διαιτητή (vid)
tn team Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022 - 7:11

H Naomi Osaka χτύπησε κατά λάθος τη διαιτητή της αναμέτρησής της με την μπάλα.

Το ατυχές συμβάν ανησύχησε ιδιαίτερα την περσινή πρωταθλήτρια της Μελβούρνης, που έσπευσε να απολογηθεί στην chair umpire. Εκείνη την καθησύχασε πως ήταν καλά και το παιχνίδι συνεχίστηκε.

Google News Ακολουθήστε το tennisnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από το Τένις στην Ελλάδα.