ATP
O Sinner κέρδισε τον ίδιο αγώνα... δυο φορές! (vid)

 
Aslan Karatsev & Jannik Sinner
Aslan Karatsev & Jannik Sinner © Alexandre Hergott/Open Parc
tn team Πέμπτη, 20 Μαϊος 2021 - 12:44

Ο Jannik Sinner νόμιζε πως είχε κερδίσει τον Aslan Karatsev, όμως ο διαιτητής κατέβηκε από την καρέκλα του, τσέκαρε το σημάδι από το σερβίς του και άλλαξε την απόφασή του, αναγκάζοντας τον να παίξει μερικούς πόντους ακόμα. Αυτό πάντως δεν εμπόδισε τον Ιταλό να κερδίσει και... δεύτερη φορά τον ίδιο αγώνα!

Ενός παράξενου συμβάντος πρωταγωνίστησε ο Jannik Sinner, ο οποίος κατάφερε χθες μετά από μια σκληρή μάχη να πάρει τη νίκη απέναντι στον Aslan Karatsev, με 0-6, 6-3, 6-4.

Στο πρώτο του match point, ο Sinner έβγαλε ένα μεγάλο σερβίς που δεν μπόρεσε να επιστρέψει ο Karatsev, ή αυτό νόμιζε, αφού κατεβαίνοντας από την καρέκλα του, ο chair umpire διαπίστωσε πως η μπάλα δεν είχε βρει τη γραμμή. Λίγα δευτερόλεπτα μετά τον πρόωρο πανηγυρισμό του, ο Sinner αναγκάστηκε να επαναλάβει τον πόντο και τον έχασε.

Ο 19χρονος Ιταλός, ο οποίος διαθέτει αξιοθαύμαστη πνευματική δύναμη για την ηλικία του, δεν επηρεάστηκε από αυτή την εξέλιξη και δημιούργησε ακόμα ένα match point στη συνέχεια. Αυτή τη φορά το πρώτο του σερβίς βρήκε καλά την πλάγια γραμμή και με έναν άσο "σφράγισε" τη μεγάλη νίκη του, που τον έστειλε στους "16" του Lyon Open.

O Sinner θα αντιμετωπίσει σήμερα τον Γάλλο Arthur Rinderknech για μια θέση στα προημιτελικά, όπου είναι πιθανό να παίξει με τον κορυφαίο του ταμπλό, Dominic Thiem.

Google News Ακολουθήστε το tennisnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από το Τένις στην Ελλάδα.