ATP
Το τρομερό fair play του Alcaraz (vid)

 
Το τρομερό fair play του Alcaraz (vid)
tn team Σάββατο, 02 Απριλίου 2022 - 11:15

Ο Carlos Alcaraz προσφέρθηκε να παίξει ξανά έναν πόντο που δεν θα έχανε, μετά από το λάθος του διαιτητή.

O chair umpire Fergus Murphy σταμάτησε τον πόντο θεωρώντας πως ο Hubert Hurkacz δεν είχε προλάβει να βάλει ρακέτα στην μπάλα, καταλογίζοντας τον πόντο στον Carlos Alcaraz για διπλή αναπήδηση.

Ο Alcaraz εκτός συγκλονιστικού απροόπτου δεν θα έχανε αυτόν τον πόντο και, για του λόγου το αληθές, συνέχισε τη φάση και τελείωσε τον πόντο με ένα βολέ.

Ο Hurkacz διαμαρτυρήθηκε εντόνως στον Murphy, λέγοντας πως η μπάλα δεν είχε χτυπήσει δεύτερη φορά στο έδαφος και ο Alcaraz, που απ' ότι φαίνεται είχε την ίδια άποψη, πήρε μια δύσκολη απόφαση που σίγουρα δεν θα έπαιρναν πολλοί, ζητώντας από τον διαιτητή να επαναληφθεί ο πόντος.

Δείτε το βίντεο:

Google News Ακολουθήστε το tennisnews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από το Τένις στην Ελλάδα.